3 abonemang!

Har jag gjort rätt!?
Jag tror faktiskt det... Saken är den här att jag har nu Comviq kompis, kontantkort. Men jag laddar på min mobil med minst 300 kronor i månaden, gaah, det är rätt mycket. Rekordet....! Vad jag kan minnas ligger på att jag gjorde åt med  150 kronor på 5 dagar, det är äckligt stabilt.
Haha, nu ska jag komma till saken iaf, min käre vän William(numera gammle vän) hade tipsat tre om att ringa till mig, och den trevliga killen jag fick prata med kan man inte säga nej till, haha. (kan misstolkas)
Jag är känd för mitt enorma minne, så mitt minne säger att jag pratat med honom innan, samma ärende förstås! Vad tror ni om mig egentligen?
Aja, jag tecknade iaf ett abonemang på 18 månader, kommer att betala 199 + 49 kronor i månaden, då får jag också ringa för de 199 kronorna, de 49 kronor betalar jag för telefonen som blev en Nokia 6500 Slide. Haha, bara jag fick en Nokia så blev jag nöjd.
Fast ryktet säger att Sony Ericsson på senare år börjar nyktra till när det gäller mobiler.
Den senaste mobilen jag köpte var ju en Siemens, shit vad jag hatade den. Sen nu den senaste köpte jag ju av brorsan för två biltvättar, haha.

Nu får jag sälja den här, ryktet säger att Edvin är intresserad.

Gjorde jag rätt?
Vilka kommer jag kunna ringa videosamtal till? (gratis!?)


Ps. Jag minns ju när brorsan fick ett videosamtal när vi satt och åt för många härrans år sedan. Då hans kompis satt och utförde sina behov på toaletten, haha. Det är censur på vad exakt han sa, men efter ett tag filmade min bror hela familjen som satt vid middagsbordet.
Gissa vem som skämdes, något sånt skulle vara kul att uppleva igen. Haha, någon som ställer upp?

Kommentarer
Postat av: Edvin

Ryktet säger att även jag fick ett samtal från den trevliga telefonförsäljaren, jag kunde inte heller säga nej till honom så nu sitter jag här med ett nytt tre abonnemang=)Så du får nog sälja din telefon på loppis!!!!

2007-12-11 @ 18:03:17
Postat av: Mohammed

MARCUS ALEXANDERSSON!! vad fan har du gjort!! att ja aldrig kommer ringa dig nu när du gått och blivit så fucking dyr! fy skäms på dig du lämnade "The brotherhood of comviq" =( du förådde mig =(....

2007-12-12 @ 09:43:36
Postat av: adam

Den jäveln ringde mej med, men jag sa nej! jag håller fast vid att aldrig betala för en mobil och aldrig svika comviq kompis!! aja, men ha det fint, smek

2007-12-12 @ 15:57:45
Postat av: Dr.Patri

håller med moe, you let us down dude :*(
håller med adam oxå "aldrig betala för en mobil" xD
han har blivit en riktig invandrare xD

2007-12-12 @ 18:19:51
Postat av: Angelica

Du gjorde helt klart jätte rätt :P
jag har ju såklart tre :D höhö.

2007-12-12 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0