Lucia (Movie Night)

Hur firar ni Lucia?
Jag ska framförallt berätta hur jag har firat den, och kommer att fira den. Häng med!
Natten till Lucia, alltså igår om min kalender stämmer, var det dags för mig och Didrik, William, Josef och Fredrik att slänga på oss våran sletna träningoverall.
Strax innan 22 lämnade vi staden i mitt hjärta, staden ni kallar för Bankeryd.
Vi for upp till Elmia/Tipshallen där sällskap väntar, haha, Didrik hade träning till 22.30.
Aja, sen var det dags för det jag kallar påfyllning av kagge, denna kvällen bestod det av cheeseburgare, inte fy skam det inte.
Strax innan 24 var det då dags för MACKANPebe att träda in i biomörkret, shit vad folk det var. För att vara helt korrekt var det 350 personer som var helt sinnesdrabbade och skulle sitta och kolla på bio hela natten, det finns gott om sjuka människor.
Vilka filmer skulle visas!? Jo, det ska jag berätta för er:

Juno: En helt okej film, skrattet var på högvarv i vissa scener. Det enda negativa var filmens tråkiga miljö, asså, inget som lös upp någonstans.

The Bee Movie:
Hade stora förväntningar på den filmen efter att ha sett trailern, jag menar, den verkade ju ganska rolig. Visst skrattade jag några gånger, men filmen var överlag en stor besvikelse.

"MACKAN" (We) Own The Night: Nattens höjdare, en helt klart sevärd film, ett gott råd, se den! Vilken känsla man fick.

Nattens kommentar: En tjej några rader ner tänker högt och undrar va det var, jag svarar lika högt, "hennes trosor", var även tvungen att lägga till, "det var för er på tredje raden".

Nattens Low: Frukost Mackan från Mc Donalds kunde man ha ihjäl någon med, jag lovar, man kunde åka dit för vapeninnehav. Trots det satt ingen på raderna nedanför säkert.
Skolans Luciatåg var tråkigt, jag kanske är ensam om den åsikten, men enligt mig kunde jag vart utan det. Kanske beror på att jag gick på ettornas tåg istället för treorna(inget ont mot ettor).

Nattens High: I mitt sällskap var jag den enda som inte somnade till, jag var allmänt fräsch hela kvällen, jag är äckligt nöjd.
Gick och la mig 09.30, vaknade av att pappa kom hem från jobbet 16.15, ganska stabilt ändå.

Ps. Resten av denna Luciakväll ser ut att spenderas på detta sätt, skojar ni med mig!? Jag tänker inte blogga. Juste, ska hämta min mobil snart tänkte jag, den hade kommit!

Ses imon, ha det bra sålänge, puss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

asså. lucia e inget speciellt. lucia e som en vanlig jävla dag. vem (ursäkta) fan "lussevakar" nuförtiden? :)

2007-12-13 @ 22:12:45
URL: http://nnn.blogg.se
Postat av: bella

luciat var verkligen ingenting o ha.. okej, dom sjöng fint, men mer än så tycker ja inte de va. däremot tog jag väldigt illa upp när du trodde att de berodde på att du kollade när vi ettor kollade? :O ;D

2007-12-15 @ 11:42:04
URL: http://bellanotte.blogg.se
Postat av: bella

luciat var verkligen ingenting o ha.. okej, dom sjöng fint, men mer än så tycker ja inte de va. däremot tog jag väldigt illa upp när du trodde att de berodde på att du kollade när vi ettor kollade? :O ;D

2007-12-15 @ 11:42:20
URL: http://bellanotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0