Lyckan är stor!

Jag känner lycka!
Woho, vet redan i förväg att jag kommer sova utomordentligt bra inatt, like always, men ändå!
Annars har jag och brorsan suttit och myst nu så här om kvällen.
Han köpte med sig Pizza, så stod jag för utbränningen av film.
Nä, min fantasi är inte på topp just nu, får jobba på det.
För övrigt är jag inne på min sista vecka på praktiken, sen går jag bara 3 dagar i skolan innan det är jullov.
Ett problem bara, när ska jag köpa julklappar?
Aja, det tar jag tag i helgen innan, är det inte så man får julkänsla?
Man stressar till 100 %, man känner hur nära julen är.
Tror jag jobbar på jullovet med, kan bli bra!

Ha de underbart kära vänner, på återseende!

Ps. Lucia movie Night på Onsdag-Torsdag, någon som ska gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0