Påväg åt rätt håll? Inte vet jag!

DreamHack slog återigen nytt världsrekord i världens största lan, blir jag då världsberömd om jag skulle vart på DreamHack?
Nä, men jag funderar på att sätta mig där i sommar, men att spela dataspel, NEVER!
Isf ska jag fixa en ny trend, 11000 bloggare inom en area på ett X antal kvadrat meter, tänk er att alla som är med på listan för mest aktiva blogg sitter på DreamHack, vilken grej!
Men nu kommer detta aldrig att hända, jag inte tänka mig att leva i en datorvärld i fyra långa dagar.
Det räckte med de få timmar jag var där med radion, tänk er två flak joltcola, flottiga fingrar och en "AVP" siktad mot sig, sen få förklarat med en stor ruta i skärmen, "HEADSHOT".
Gaah, jag blir verkligen inspererad.
"Cover me, follow me, plant the bomb".
"Din mamma kan planta bomben!"

På tal om något helt annat, Daniel a.k.a Gugge, 32 år, lärare på medieprogrammet, vägrar att bjuda in mig till honom för att kolla på film på hans feta tv med det fetaste suroundljudet, upp till bevis!
Men han umgås inte med elever säger han, men vänta du bara, efter sommaren är det jag som dissar din tv.

Nu ska jag, som Sebastian brukar säga, gå och käkka!

Måste få lite kul stämmning här i bloggen igen, lyckas jag? Är jag påväg åt rätt håll?

Och nu avslutar jag med ett citat hämtat från Martin Rogö, "Hej då era svin"

Kommentarer
Postat av: Sebastian

4-0 mot skellefteå!! Vilken torsk!!11

2007-12-08 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0