Torsdag

Vad ska jag blogga om, jo! Jag har det, om livet!
Haha, vilket liv?
Nä, men saken är den här, jag och Sebastian har nu gått i skolan i tre dagar, men vårt arbete kan begränsas till minimal, eller idag har vi fått lite gjort.
Vi har granskat "coffeehouse by George", de får ett helt klart godkänt betyg, vi har klarat 2 banor på spelet coast rider, men vad vi kämpade med det, helt sinnes. Jag har sett alla avsnitt på årets julkalender, ja, så kul har vi. Har funnits bättre julkalendrar enligt mig, men jag vet inte. Vad tycker ni?
Sen tog vi åter en fika på eftermiddagen, då i skolans café.
Plötslig får jag sms, vem kan det vara!?
Jo, Karin, min handledare från Sveriges radio, Yes, de hade inte glömt mig. Får man sms från sin praktikplats, har man inte lyckats då eller vad?
Haha, men jag lyckades ändå göra bort mig, jag lyckades skicka fel sms till Karin, pinsamt!
Men hon tog det bra och svarade, "haha, skicka det här till naturtjejen istället, go for it!;)".
Haha^^
Sen träffade jag tommieslav på bussen hem, han försökte ivrigt få mig att köpa billjetter till lussebion.
Gjorde jag det!?
Ja, luren gick i ett här hemma och jag lyckades få med mig fyra fräsha killar, Didirik, Josef, Fredrik och William är nu lyckliga ägare av en billjett till lucia movie night som det så fint heter.
Var på det för två år sen senast, då sov jag bara under en film, Storm, men den var ju så kass.
Vaken blev jag istället när Jessica Alba slängde på sig bikinin i Into the blue.
Haha, nu har jag yttrat mig för dagen iaf.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0