Däef

Däef står för, det är enterligen fredag=). Denna fredag som var fylld av en massa möjligheter:S.
Hmm, skola(dvs, en historialektion), simmning, idol? Ja, sen vart det inget mer.
Men jag är nöjd ändå. Jag menar, det är ju inte varje dag man simmar 1000 meter och sen kommer hem till en bäddad säng, damn, me like!
Aja, nu har jag precis ätit, det var pappa som var kock idag, han bjöd på någon gubbröra, haha. Jag säger inte det här högt, kom ihåg det, men det var faktiskt gott:P.
Tio minuter kvar nu, och Edvin har inte kommit än, nu måste han skynda sig.
Jag syftar ju såklart på idol som äger rum idag när den stora visaren står på tolvan och den lilla på åttan, kolla då.
Sen vill jag bara poängtera en sak gällande idol, Hanna, den mörka tjejen som enligt Kirshti var fuckingkatastrof. Hanna sa efteråt att hon har scenskräck!?
Vänta, hörde jag rätt?
Jag menar, hon vill bli artist men har inte nerverna till att stå på scen. Tänk innan man ger sig in i något. Inte för att jag hade gjort det bättre men jag är inte heller med i idol, haha:P. Bra är väl det, tror inte min stämma skulle göra sig så bra i tv=).
Nä, nu beger jag mig. Det här var allt för mig Mackan, hoppas jag får chansen att yttra mig igen.
Ha en bra kväll, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0