gillar läget!

Gott är bara förnamnet, jag älskar det!
Haha, jag har mkt pågång just nu, svårt för att bestämma mig, var ska jag börja?
Var ute igår(fredags) Blev livets drag, träffade broshan på o'learys, han var äckligt nöjd, men det är standard, jag gick inte rakt vill jag lova.
Sen var det någon jäkel till tjej som började slick på min hand, efter 5 minuters slick fick jag nog, haha, hon var bara ute efter min stämpel. Pratade med Elin typ 7 gånger under kvällen, måste blivit dyrt, haha.
Sen senare på kvällen la jag in ett stabilt move och rörde mig själv bort mot Sir Simons där jag träffade livets människa, jag gillar det!
Nu är jag återigen pilo, skulle haft efterfest med Edvin, men han däckade i soffan, så jag sitter här själv med två pigelindrinkar, gott är det!
Botten upp!
Det bästa med kvällen är att jag konstaterat att jag gått plus med 15 öl, en spritflaska, och 4 snusdosor, jag är äöckligt nöjd, två cigg med, dem tar vi nu, smek på er alla, som jag brukar säga, vi ses under OS 2020, då är det jag som håller er uppdaterade...
Smek återigen... Gillar läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0