Kan inte sova...

Kan inte sova, enda anledningen till att jag är uppe, haha. Jag är ingen Vampyr som vissa tror, haha.
Nä, saken är den här. Lirar lite poker på nätet.
Sitter vid ett bord med största puckot ever, jag ska berätta...
Alla kring bordet checkar, men en stackare lägger sig... Av vilken anledning? Hon är störd i huvudet, vem lägger sig när man kan gå med gratis för att se floppen?
Jo, ett pucko från England, är jag förvånad? Nä, men irriterad!

Godnatt, nu ska jag somna med Foo Fighters väsnandes i bakgrunden, härligt! Gillar läget!

Uppdatering:


Nu gjorde en kines likadant, inte ett dugg förvånad.. Dessa kineser.... Juste, skulle sova, vi säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0