Vi gör ett nytt försök, här är jag igen!

Buga & bocka, le och se glada ut! MACKANPebe in dah house again!
Jag lägger ner allt skitsnack och går rakt på sak...
Jag har jobbat från 13.20-23.10, obsarvera då att jag har världens helvetiska jobb att sköta, robotsvets, säger det er någonting, nä, juste!
Sen ringer Jessica och klagar på sitt 9 timmarspass på resturangen, haha, du ska bara veta Jessica... Kul med lite telefon snack under arbetet iaf...
Aja, när jag var halvvägs till jobbet kom jag på att jag var tvungen till att ha en cola, närmaste affär blev då konsum på Dalvik, 13 kronor fick jag ge, inga dimmer för mig med den stora plånboken. Aja, till min stora förvåning fick jag iaf syn på att min brors bil stod parkerad längs dalviksringen, hmm, han jobbade natt, det betyder alltså att han ej sov hemma utan hos någon annan, jag har mina misstankar.
Haha, så nyfiken som jag är var jag därför tvungen till att kolla om han var kvar när jag skulle hem från jobbet, men han hade lämnat stället, när han var nöjd stack han alltså, haha!
När jag nu då åkte hem ikväll, möttes jag av en massa djur som höll till på vägarna, lägga sig på tuten var det ända rätta, vad skulle jag göra liksom?
Värst var faan snigeln, fick ju vänta i flera timmar på att han/hon skulle passera vägen, men jag räddar liv, så säger vi.
Sen när jag åkte mot järstorp blev jag tvungen till att ta en snus, detta i sin tur ledde till att jag var på väg ner i diket, benet blev räddningen nu när jag inte har någon som kan styra.

Aja, det var allt för mig, hoppas ni ej har saknat mig för mkt. om ni har det, var lugna.... I'll be back!
Smek på/MACKANPebe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0